Обмін та повернення товарів здійснюється згідно із Законом України протягом 14 днів з дня покупки за умови збереження товарного вигляду, цілісності товару, коробки, ярликів.

Обов'язково перевіряйте товари при отриманні у відділенні транспортної компанії! Якщо внаслідок транспортування товар пошкоджений, необхідно у відділенні Нової пошти чи Укрпошти скласти акт про пошкодження. Ми Вам відправимо заміну за свій рахунок, або повернемо оплату за товар. Якщо Ви не перевірите товар у відділенні перевізника, ми не зможемо зробити заміну.


Якщо товар вам з будь-якої причини не підійшов, Ви можете повернути його протягом 14 днів. Він має бути повернутий у тому самому вигляді, в якому Ви його отримали, неушкодженим, із збереженням етикеток та цілісності упаковки. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повернемо гроші. Вартість послуг компанії-перевізника у цьому разі оплачує покупець.

Якщо Ви бажаєте відмовитись від замовлення та повернути товар, зв'яжіться з нами в робочий час за номером 095 947-20-68, ми пояснимо Вам процедуру повернення.